טבלת נגישות ארגונית

עודכן בתאריך 27/06/2024

הבהרות

חניית נכים – ההתיחסות היא לחניות במרחק של עד 100 מטר מפתח המרכז הקהילתי.
לא כל דלפקי השירות הן בגובה נגיש, במידת הצורך יגשו עובדי המרכז לאזור נגיש לטובת שירות אישי.

  • טלפון 03-9219888
  • כתובת הפורצים 18 פ"ת
  • מנהל/ת מטי חי
 
  • חניה נגישה אין.
  • דרך נגישה קיים מעבר מהמדרכה העירונית.
  • מדרגות כולל מאחזי יד בלבד.
  • מעלית קיימת מעלית מיד לאחר דלת הכניסה יש לפנות שמאלה למבואה בה נמצאת המעלית.
  • דלת כניסה למרכז כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, נוסף בזה קיימת רמפה נגישה משמאל לכניסה הראשית המאפשרת כניסה נוחה.
  • שירותים נגישים קיים תא שירותים נגיש.
  • דלפק שירות קיים, במידת הצורך יגשו עובדי המרכז לאזור נגיש או לכניסה לטובת שירות אישי.
  • ריהוט קיים ריהוט נגיש, בקבלה ובחדרי הפעילות.
  • שילוט נגיש קיים בכניסה לכל חדר.
  • טלפון 03-9052405
  • כתובת שפרנצק 39 פ"ת
  • מנהל/ת גילה חממי
 
  • חניה נגישה במתחם החנייה קיימות מס` חניות נגישות , גם עבור רכב גבוה וגם עבור רכב רגיל (ניתן להתקשר לכניסה פנימית).
  • דרך נגישה קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • מדרגות מונגשות כולל מאחזי יד, פסי אזהרה בכל שלח מדרגה ומשטח אזהרה לפני מהלך מדרגות.
  • מעלית קיימת מעלית מול דלת הכניסה.
  • דלת כניסה למרכז כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים
    קיים תאי שירותים נגישים.קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק שירות קיים נגיש, במידת הצורך יגשו עובדי המרכז לאזור נגיש לטובת שירות אישי. מוצבת לולאת השראה עבור אנשים המתקשים בשמיעה בעמדת המזכירות.
  • ריהוט קיים ריהוט נגיש, במבואת הקבלה ובמשרדי החברה (10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש  קיים.
  • טלפון 03-9095533
  • כתובת בן גוריון 24 פ"ת
  • מנהל/ת ברוריה שולדהויז
 
  • חניה נגישה במתחם החנייה קיימות מס` חניות נגישות , עבור רכב גבוה וגם עבור רכב רגיל.
  • דרך נגישה קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2. בנוסף לרמפה נגישה משמאל לכניסה.
  • מדרגות מונגשות כולל מאחזי יד, פסי אזהרה בכל שלח מדרגה ומשטח אזהרה לפני מהלך מדרגות.
  • מעלית קיימת מעלית בתוך חדר הלימוד. (יש לפנות לאנשי צוות לבקשת הכוונה וליווי)
  • דלת כניסה למרכז כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים קיים תאי שירותים נגישים.קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק שירות קיים נגיש, במידת הצורך יגשו עובדי המרכז לאזור נגיש לטובת שירות אישי. מוצבת לולאת השראה עבור אנשים המתקשים בשמיעה בעמדת המזכירות.
  • ריהוט קיים ריהוט נגיש, במבואת הקבלה ובחדרי ההדרכה ובאולם הראשי (10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש  קיים.
  • טלפון 054-8085515
  • כתובת החרוב 40 שכונת בלינסון פ"ת
  • מנהל/ת נעמה כהן צדק
 
  • חניה נגישה במתחם החנייה קיימות מס` חניות נגישות , עבור רכב גבוה וגם עבור רכב רגיל.
  • דרך נגישה קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2. בנוסף לרמפה נגישה משמאל לכניסה.
  • מדרגות אין מדרגות – המרכז במפלס המדרכה.
  • מעלית אין מדרגות – המרכז במפלס המדרכה.
  • דלת כניסה למרכז כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות.
  • שירותים נגישים קיים תאי שירותים נגישים.קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק שירות אין,  במידת הצורך יגשו עובדי המרכז לאזור נגיש לטובת שירות אישי. 
  • ריהוט ריהוט נגיש באולם הראשי (10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש  קיים.
  • טלפון 03-9191325
  • כתובת איסר הראל 4 פ"ת
  • מנהל/ת שמעון קביליו
 
  • חניה נגישה מול המרכז קיימת חנייה נגישה אחת, עבור רכב רגיל בלבד.
  • דרך נגישה קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • מדרגות במבנה השמאלי מונגשות כולל מאחזי יד, פסי אזהרה בכל שטח מדרגה ומשטח אזהרה לפני מהלך מדרגות.
  • מדרגות במבנה הימני מונגשות כולל מאחזי יד, פסי אזהרה בכל שטח מדרגה ומשטח אזהרה לפני מהלך מדרגות.
  • מעלית קיימת מעלית במבנה השמאלי בלבד – לאחר מעבר דלת הכניסה משמאל. (יש לפנות לאנשי צוות לבקשת הכוונה וליווי)
  • דלת כניסה למרכז כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים קיים תאי שירותים נגישים.קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק שירות קיים נגיש, במידת הצורך יגשו עובדי המרכז לאזור נגיש לטובת שירות אישי. מוצבת לולאת השראה עבור אנשים המתקשים בשמיעה בעמדת המזכירות.
  • ריהוט קיים ריהוט נגיש, במבואת הקבלה ובחדרי ההדרכה ובאולם הראשי (10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש  קיים.
  • טלפון 03-9194677
  • כתובת בן חור 8  פ"ת
  • מנהל/ת רינת בסון
 
  • חניה נגישה מול המרכז קיימת חנייה נגישה, אחת עבור עבור רכב רגיל והשנייה עבור רכב גבוהה.
  • דרך נגישה קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • מדרגות מונגשות כולל מאחזי יד, פסי אזהרה בכל שטח מדרגה ומשטח אזהרה לפני מהלך מדרגות.
  • מעלית קיימת מעלית נגישה מול הכניסה הראשית.
  • דלת כניסה למרכז כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים קיים תאי שירותים נגישים.קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק שירות קיים נגיש, במידת הצורך יגשו עובדי המרכז לאזור נגיש לטובת שירות אישי. מוצבת לולאת השראה עבור אנשים המתקשים בשמיעה בעמדת המזכירות.
  • ריהוט קיים ריהוט נגיש, במבואת הקבלה ובחדרי ההדרכה ובאולם הראשי (10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש  קיים.
  • טלפון 03-9245929
  • כתובת זכרון יעקב 52 פ"ת
  • מנהל/ת שמעון קביליו
 
  • חניה נגישה מאחורי המרכז קיימת חנייה נגישה, 2 חניות עבור עבור רכב רגיל והשנייה עבור רכב גבוהה.
  • דרך נגישה קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • מדרגות מונגשות כולל מאחזי יד, פסי אזהרה בכל שטח מדרגה ומשטח אזהרה לפני מהלך מדרגות.
  • מעלית אין מעלית, כל החדרים במפלס -0 כולל חדרי שירות וההשתתפות צפיה בארועים.
  • דלת כניסה למרכז כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים קיים תאי שירותים נגישים.קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק שירות קיים נגיש, במידת הצורך יגשו עובדי המרכז לאזור נגיש לטובת שירות אישי. מוצבת לולאת השראה עבור אנשים המתקשים בשמיעה בעמדת המזכירות.
  • ריהוט קיים ריהוט נגיש, במבואת הקבלה ובחדרי ההדרכה ובאולם הראשי (10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש  קיים.
  • טלפון 03-9245929
  • כתובת חדרה 22 פ"ת
  • מנהל/ת שמעון קביליו
 
  • חניה נגישה משמאל למרכז קיימת חנייה נגישה עבור רכב רגיל והשנייה עבור רכב גבוהה.
  • דרך נגישה קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • מדרגות מונגשות כולל מאחזי יד, פסי אזהרה בכל שטח מדרגה ומשטח אזהרה לפני מהלך מדרגות.
  • מעלית קיימת מעלית נגישה שמאל לדלת הכניסה הראשית.
  • דלת כניסה למרכז כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים קיים תאי שירותים נגישים.קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק שירות קיים נגיש, במידת הצורך יגשו עובדי המרכז לאזור נגיש לטובת שירות אישי. מוצבת לולאת השראה עבור אנשים המתקשים בשמיעה בעמדת המזכירות.
  • ריהוט קיים ריהוט נגיש, במבואת הקבלה ובחדרי ההדרכה ובאולם הראשי (10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש  קיים.
  • טלפון 03-9245929
  • כתובת שרגא רפאלי 4 פ"ת
  • מנהל/ת שמעון קביליו
 
  • חניה נגישה מול המרכז קיימת חנייה נגישה עבור רכב רגיל והשנייה עבור רכב גבוהה. בנוסף יש מגרש חנייה צמוד ללא תשלום.
  • דרך נגישה קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • מדרגות אין מדרגות
  • מעלית אין מעלית
  • דלת כניסה למרכז כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים קיים תאי שירותים נגישים.קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק שירות אין מזכירות במקום, במידת הצורך יגשו עובדי המרכז לאזור נגיש לטובת שירות אישי.
  • ריהוט אין
  • שילוט נגיש  קיים.
  • טלפון 03-9245929
  • כתובת רבקה גובר 2 פ"ת
  • מנהל/ת שמעון קביליו
 
  • חניה נגישה משמאל ומימין לכניסה למרכז קיימת חנייה נגישה עבור רכב רגיל והשנייה עבור רכב גבוהה.
  • דרך נגישה קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • מדרגות מונגשות כולל מאחזי יד, פסי אזהרה בכל שלח מדרגה ומשטח אזהרה לפני מהלך מדרגות.
  • מעלית קיימת מעלית נגישה במרכז המבנה בכניסה הראשית ומשמאל למבנה חדר ג`ודו.
  • דלת כניסה למרכז כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים קיים תאי שירותים נגישים.קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק שירות קיים נגיש, במידת הצורך יגשו עובדי המרכז לאזור נגיש לטובת שירות אישי. מוצבת לולאת השראה עבור אנשים המתקשים בשמיעה בעמדת המזכירות.
  • ריהוט קיים ריהוט נגיש, במבואת הקבלה ובחדרי ההדרכה ובאולם הראשי (10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש קיים.
  • טלפון 03-7187090
  • כתובת שפירא 46 פ"ת
  • מנהל/ת מירב אשכול
 
  • חניה נגישה אין
  • דרך נגישה קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • מדרגות מונגשות כולל מאחזי יד, פסי אזהרה בכל שלח מדרגה ומשטח אזהרה לפני מהלך מדרגות.
  • מעלית אין
  • דלת כניסה למרכז כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים קיים תאי שירותים נגישים בקומה 2. קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק שירות קיים נגיש, במידת הצורך יגשו עובדי המרכז לאזור נגיש לטובת שירות אישי. מוצבת לולאת השראה עבור אנשים המתקשים בשמיעה בעמדת המזכירות.
  • ריהוט קיים ריהוט נגיש, במבואת הקבלה ובחדרי ההדרכה ובאולם הראשי (10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש קיים.
  • טלפון 03-5549762
  • כתובת משעול יוסף קלדרון 4 פ"ת
 
  • חניה נגישה אין
  • דרך נגישה קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • מדרגות מונגשות כולל מאחזי יד, פסי אזהרה בכל שלח מדרגה ומשטח אזהרה לפני מהלך מדרגות.
  • מעלית אין
  • דלת כניסה למרכז כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים קיים תאי שירותים נגישים בקומה 2. קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק שירות קיים נגיש, במידת הצורך יגשו עובדי המרכז לאזור נגיש לטובת שירות אישי. מוצבת לולאת השראה עבור אנשים המתקשים בשמיעה בעמדת המזכירות.
  • ריהוט קיים ריהוט נגיש, במבואת הקבלה ובחדרי ההדרכה ובאולם הראשי (10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש קיים.
  • טלפון 03-7187090
  • כתובת נורדאוי 7 פ"ת
  • מנהל/ת צפנת טוויטו
 
  • חניה נגישה יש חנייה צמודה למרכז הקהילתי – יש לתאם הגעה מראש לטובת פינוי.
  • דרך נגישה אין.
  • מדרגות מונגשות כולל מאחזי יד, פסי אזהרה בכל שלח מדרגה ומשטח אזהרה לפני מהלך מדרגות.
  • מעלית אין
  • דלת כניסה למרכז כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים קיים תאי שירותים נגישים בקומה 2. קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק שירות קיים נגיש, במידת הצורך יגשו עובדי המרכז לאזור נגיש לטובת שירות אישי. מוצבת לולאת השראה עבור אנשים המתקשים בשמיעה בעמדת המזכירות.
  • ריהוט קיים ריהוט נגיש, במבואת הקבלה ובחדרי ההדרכה ובאולם הראשי (10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש בטיפול.
  • טלפון 03-6352081
  • כתובת הבעל שם טוב 47 פ"ת
  • מנהל/ת גילה חממי
 
  • חניה נגישה מול הכניסה למרכז קיימת חנייה נגישה עבור רכב רגיל והשנייה עבור רכב גבוהה.
  • דרך נגישה קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2 – יש כבש למכרז שנמצא בתוך החניית המרכז.
  • מדרגות מונגשות כולל מאחזי יד, פסי אזהרה בכל שלח מדרגה ומשטח אזהרה לפני מהלך מדרגות.
  • מעלית קיימת מעלית נגישה משמאל הכניסה הראשית סמוך למהלך המדרגות.
  • דלת כניסה למרכז כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים קיים תאי שירותים נגישים בקומה 2. קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק שירות קיים נגיש, במידת הצורך יגשו עובדי המרכז לאזור נגיש לטובת שירות אישי. מוצבת לולאת השראה עבור אנשים המתקשים בשמיעה בעמדת המזכירות.
  • ריהוט קיים ריהוט נגיש, במבואת הקבלה ובחדרי ההדרכה ובאולם הראשי (10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש קיים.
  • טלפון 03-9233280
  • כתובת שולזינגר 10 פ"ת
  • מנהל/ת אורנית ארביב
 
  • חניה נגישה מול הכניסה למרכז קיימת חנייה נגישה עבור רכב רגיל והשנייה עבור רכב גבוהה.
  • דרך נגישה קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • מדרגות מונגשות כולל מאחזי יד, פסי אזהרה בכל שלח מדרגה ומשטח אזהרה לפני מהלך מדרגות.
  • מעלית קיימת מעלית נגישה משמאל הכניסה הראשית סמוך למהלך המדרגות.
  • דלת כניסה למרכז כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים קיים תאי שירותים נגישים בקומה 2. קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק שירות קיים נגיש, במידת הצורך יגשו עובדי המרכז לאזור נגיש לטובת שירות אישי. מוצבת לולאת השראה עבור אנשים המתקשים בשמיעה בעמדת המזכירות.
  • ריהוט קיים ריהוט נגיש, במבואת הקבלה ובחדרי ההדרכה ובאולם הראשי (10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש קיים.
  • טלפון 03-6588537
  • כתובת אויערבך 3 פ"ת
  • מנהל/ת אורנית ארביב
 
  • חניה נגישה מול הכניסה למרכז קיימת חנייה נגישה עבור רכב רגיל.
  • דרך נגישה קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • מדרגות מונגשות כולל מאחזי יד, פסי אזהרה בכל שלח מדרגה ומשטח אזהרה לפני מהלך מדרגות.
  • מעלית קיימת מעלית נגישה – סמוך למהלך המדרגות.
  • דלת כניסה למרכז כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים קיים תאי שירותים נגישים בקומה 2. קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק שירות קיים נגיש, במידת הצורך יגשו עובדי המרכז לאזור נגיש לטובת שירות אישי. מוצבת לולאת השראה עבור אנשים המתקשים בשמיעה בעמדת המזכירות.
  • ריהוט קיים ריהוט נגיש, במבואת הקבלה ובחדרי ההדרכה (10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש קיים.
  • טלפון 03-6128610
  • כתובת י.ד. הבנים 64 פ"ת
  • מנהל/ת אורנית ארביב
 
  • חניה נגישה מול הכניסה למרכז קיימת חנייה נגישה עבור רכב רגיל.
  • דרך נגישה קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • מדרגות מונגשות כולל מאחזי יד, פסי אזהרה בכל שלח מדרגה ומשטח אזהרה לפני מהלך מדרגות.
  • מעלית קיימת מעלית נגישה – סמוך למהלך המדרגות.
  • דלת כניסה למרכז כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים קיים תאי שירותים נגישים בקומה 2. קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק שירות קיים נגיש, במידת הצורך יגשו עובדי המרכז לאזור נגיש לטובת שירות אישי. מוצבת לולאת השראה עבור אנשים המתקשים בשמיעה בעמדת המזכירות.
  • ריהוט קיים ריהוט נגיש, במבואת הקבלה ובחדרי ההדרכה (10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש קיים.
  • טלפון 03-5079545
  • כתובת קלאוזנר 13 פ"ת
  • מנהל/ת גלעד תנעמי
 
  • חניה נגישה מול הכניסה למרכז קיימת חנייה נגישה עבור רכב רגיל.
  • דרך נגישה קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • מדרגות מונגשות כולל מאחזי יד, פסי אזהרה בכל שלח מדרגה ומשטח אזהרה לפני מהלך מדרגות.
  • מעלית קיימת מעלית נגישה – סמוך למהלך המדרגות.
  • דלת כניסה למרכז כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים קיים תאי שירותים נגישים בקומה 2. קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק שירות קיים נגיש, במידת הצורך יגשו עובדי המרכז לאזור נגיש לטובת שירות אישי. מוצבת לולאת השראה עבור אנשים המתקשים בשמיעה בעמדת המזכירות.
  • ריהוט קיים ריהוט נגיש, במבואת הקבלה ובחדרי ההדרכה (10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש קיים.
  • טלפון 03-5359963
  • כתובת שמואל הנגיד 7 פ"ת
  • מנהל/ת יונתן דובוב
 
  • חניה נגישה מול הכניסה למרכז קיימת חנייה נגישה עבור רכב רגיל.
  • דרך נגישה קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • מדרגות מונגשות כולל מאחזי יד, פסי אזהרה בכל שלח מדרגה ומשטח אזהרה לפני מהלך מדרגות.
  • מעלית קיימת מעלית נגישה – סמוך למהלך המדרגות.
  • דלת כניסה למרכז כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים קיים תאי שירותים נגישים בקומה 2. קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק שירות קיים נגיש, במידת הצורך יגשו עובדי המרכז לאזור נגיש לטובת שירות אישי. מוצבת לולאת השראה עבור אנשים המתקשים בשמיעה בעמדת המזכירות.
  • ריהוט קיים ריהוט נגיש, במבואת הקבלה ובחדרי ההדרכה (10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש קיים.
  • טלפון 03-9096427
  • כתובת בנימין מינץ 34 פ"ת
  • מנהל/ת רוני אטינגר
 
  • חניה נגישה מול הכניסה למרכז קיימת חנייה נגישה עבור רכב רגיל ורכב גבוה.
  • דרך נגישה קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • מדרגות מונגשות כולל מאחזי יד, פסי אזהרה בכל שלח מדרגה ומשטח אזהרה לפני מהלך מדרגות.
  • מעלית אין מעלית
  • דלת כניסה למרכז כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים קיים תאי שירותים נגישים בקומה 2. קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק שירות קיים נגיש, במידת הצורך יגשו עובדי המרכז לאזור נגיש לטובת שירות אישי. מוצבת לולאת השראה עבור אנשים המתקשים בשמיעה בעמדת המזכירות.
  • ריהוט קיים ריהוט נגיש, במבואת הקבלה ובחדרי ההדרכה (10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש קיים.
  • טלפון 03-9221411
  • כתובת הצפירה 4  פ"ת
  • מנהל/ת אלכס רבינוב
 
  • חניה נגישה מול הכניסה למרכז קיימת חנייה נגישה עבור רכב רגיל ורכב גבוה.
  • דרך נגישה קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • מדרגות מונגשות כולל מאחזי יד, פסי אזהרה בכל שלח מדרגה ומשטח אזהרה לפני מהלך מדרגות.
  • מעלית אין מעלית
  • דלת כניסה למרכז כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים קיים תאי שירותים נגישים בקומה 2. קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק שירות קיים נגיש, במידת הצורך יגשו עובדי המרכז לאזור נגיש לטובת שירות אישי. מוצבת לולאת השראה עבור אנשים המתקשים בשמיעה בעמדת המזכירות.
  • ריהוט קיים ריהוט נגיש, במבואת הקבלה ובחדרי ההדרכה (10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש קיים.
  • טלפון 03-5742724
  • כתובת חנן ליוויתן 1 פ"ת
  • מנהל/ת ארז ארבל
 
  • חניה נגישה במגרש החנייה בסמוך למרכז קיימת חנייה נגישה עבור רכב רגיל ורכב גבוה.
  • דרך נגישה קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • מדרגות מונגשות כולל מאחזי יד, פסי אזהרה בכל שלח מדרגה ומשטח אזהרה לפני מהלך מדרגות.
  • מעלית קיימת מעלית נגישה – סמוך למהלך המדרגות.
  • דלת כניסה למרכז כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים קיים תאי שירותים נגישים בקומה 2. קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק שירות קיים נגיש, במידת הצורך יגשו עובדי המרכז לאזור נגיש לטובת שירות אישי. מוצבת לולאת השראה עבור אנשים המתקשים בשמיעה בעמדת המזכירות.
  • ריהוט קיים ריהוט נגיש, במבואת הקבלה ובחדרי ההדרכה (10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש קיים.
  • טלפון 03-5244932
  • כתובת אסירי ציון 16 פ"ת
  • מנהל/ת מיטל נאור
 
  • חניה נגישה במגרש החנייה בסמוך למרכז קיימת חנייה נגישה עבור רכב רגיל ורכב גבוה.
  • דרך נגישה קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • מדרגות מונגשות כולל מאחזי יד, פסי אזהרה בכל שלח מדרגה ומשטח אזהרה לפני מהלך מדרגות.
  • מעלית קיימת מעלית נגישה – סמוך למהלך המדרגות.
  • דלת כניסה למרכז כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים קיים תאי שירותים נגישים בקומה 2. קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק שירות קיים נגיש, במידת הצורך יגשו עובדי המרכז לאזור נגיש לטובת שירות אישי. מוצבת לולאת השראה עבור אנשים המתקשים בשמיעה בעמדת המזכירות.
  • ריהוט קיים ריהוט נגיש, במבואת הקבלה ובחדרי ההדרכה (10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש קיים.
  • טלפון 03-5244932
  • כתובת גרינשפן 2 א` פ"ת
  • מנהל/ת מיטל נאור
 
  • חניה נגישה במגרש החנייה בסמוך למרכז קיימת חנייה נגישה עבור רכב רגיל ורכב גבוה.
  • דרך נגישה קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • מדרגות מונגשות כולל מאחזי יד, פסי אזהרה בכל שלח מדרגה ומשטח אזהרה לפני מהלך מדרגות.
  • מעלית קיימת מעלית נגישה – סמוך למהלך המדרגות.
  • דלת כניסה למרכז כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים קיים תאי שירותים נגישים בקומה 2. קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק שירות אין המזכירות נמצאת ברח` חנן ליוויתן – טלפון 03-5742724
  • ריהוט קיים ריהוט נגיש, במבואת הקבלה ובחדרי ההדרכה (10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש קיים.
  • טלפון 03-5272230
  • כתובת הרב פינטו 9 פ"ת
  • מנהל/ת קרן גולן
 
  • חניה נגישה בסמוך למרכז קיימת חנייה נגישה עבור רכב רגיל ורכב גבוהה.
  • דרך נגישה קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • מדרגות מונגשות כולל מאחזי יד, פסי אזהרה בכל שלח מדרגה ומשטח אזהרה לפני מהלך מדרגות.
  • מעלית קיימת מעלית נגישה – סמוך למהלך המדרגות.
  • דלת כניסה למרכז כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים קיים תאי שירותים נגישים בקומה 2. קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק שירות קיים נגיש, במידת הצורך יגשו עובדי המרכז לאזור נגיש לטובת שירות אישי. מוצבת לולאת השראה עבור אנשים המתקשים בשמיעה בעמדת המזכירות.
  • ריהוט קיים ריהוט נגיש, במבואת הקבלה ובחדרי ההדרכה (10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש קיים.
  • טלפון 03-5272230
  • כתובת הרב פינטו 9 פ"ת
  • מנהל/ת קרן גולן
 
  • חניה נגישה בסמוך למרכז קיימת חנייה נגישה עבור רכב רגיל ורכב גבוהה.
  • דרך נגישה קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • מדרגות מונגשות כולל מאחזי יד, פסי אזהרה בכל שלח מדרגה ומשטח אזהרה לפני מהלך מדרגות.
  • מעלית קיימת מעלית נגישה – סמוך למהלך המדרגות.
  • דלת כניסה למרכז כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים קיים תאי שירותים נגישים בקומה 2. קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק שירות קיים נגיש, במידת הצורך יגשו עובדי המרכז לאזור נגיש לטובת שירות אישי. מוצבת לולאת השראה עבור אנשים המתקשים בשמיעה בעמדת המזכירות.
  • ריהוט קיים ריהוט נגיש, במבואת הקבלה ובחדרי ההדרכה (10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש קיים.
  • טלפון 03-5236090
  • כתובת שחם 64 פ"ת
  • מנהל/ת אלונה פרנקו
 
  • חניה נגישה במתחם החנייה קיימות 2 חניות נגישות , גם עבור רכב גבוה וגם עבור רכב רגיל.
  • דרך נגישה קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • מדרגות מונגשות כולל מאחזי יד, פסי אזהרה בכל שלח מדרגה ומשטח אזהרה לפני מהלך מדרגות.
  • מעלית קיימת מעלית מול דלת הכניסה.
  • דלת כניסה למרכז כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים קיים תאי שירותים נגישים בקומה 2. קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק שירות קיים נגיש, במידת הצורך יגשו עובדי המרכז לאזור נגיש לטובת שירות אישי. מוצבת לולאת השראה עבור אנשים המתקשים בשמיעה בעמדת המזכירות.
  • ריהוט קיים ריהוט נגיש, במבואת הקבלה ובחדרי ההדרכה (10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש קיים.
  • טלפון 03-9219888
  • כתובת הפורצים 18 פ"ת
  • מנהל/ת מטי חי
 
  • חניה נגישה בסמוך למרכז קיימת חנייה נגישה עבור רכב רגיל ורכב גבוהה.
  • דרך נגישה קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • מדרגות מונגשות כולל מאחזי יד, פסי אזהרה בכל שלח מדרגה ומשטח אזהרה לפני מהלך מדרגות.
  • מעלית אין – כל החדרי הלימוד והאולם נמצאים במפלס – 0.
  • דלת כניסה למרכז כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים קיים תאי שירותים נגישים בקומה 2. קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק שירות קיים נגיש, במידת הצורך יגשו עובדי המרכז לאזור נגיש לטובת שירות אישי. מוצבת לולאת השראה עבור אנשים המתקשים בשמיעה בעמדת המזכירות.
  • ריהוט קיים ריהוט נגיש, במבואת הקבלה ובחדרי ההדרכה (10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש קיים.
  • טלפון 03-6919806
  • כתובת שמואל הנגיד 5 פ"ת
  • מנהל/ת צביקה זרביב
 
  • חניה נגישה בסמוך למרכז קיימת חנייה נגישה עבור רכב רגיל ורכב גבוהה.
  • דרך נגישה קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • מדרגות מונגשות כולל מאחזי יד, פסי אזהרה בכל שלח מדרגה ומשטח אזהרה לפני מהלך מדרגות.
  • מעלית קיימת מעלית נגישה – סמוך למהלך המדרגות.
  • דלת כניסה למרכז כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים קיים תאי שירותים נגישים בקומה 2. קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק שירות קיים נגיש, במידת הצורך יגשו עובדי המרכז לאזור נגיש לטובת שירות אישי. מוצבת לולאת השראה עבור אנשים המתקשים בשמיעה בעמדת המזכירות.
  • ריהוט קיים ריהוט נגיש, במבואת הקבלה ובחדרי ההדרכה (10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש קיים.
  • טלפון 03-9328678
  • כתובת שלומית 1 פ"ת
  • מנהל/ת גילה חממי
 
  • חניה נגישה בסמוך למרכז קיימת חנייה נגישה עבור רכב רגיל.
  • דרך נגישה קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • מדרגות מונגשות כולל מאחזי יד, פסי אזהרה בכל שלח מדרגה ומשטח אזהרה לפני מהלך מדרגות.
  • מעלית קיימת מעלית נגישה – סמוך למהלך המדרגות.
  • דלת כניסה למרכז כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים קיים תאי שירותים נגישים בקומה 2. קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק שירות קיים נגיש, במידת הצורך יגשו עובדי המרכז לאזור נגיש לטובת שירות אישי. מוצבת לולאת השראה עבור אנשים המתקשים בשמיעה בעמדת המזכירות.
  • ריהוט קיים ריהוט נגיש, במבואת הקבלה ובחדרי ההדרכה (10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש קיים.
  • טלפון 03-7114030
  • כתובת רמת הגולן פ"ת
  • מנהל/ת רונית מוכטיאן
 
  • חניה נגישה בסמוך למרכז קיימת חנייה נגישה עבור רכב רגיל ורכב גבוה.
  • דרך נגישה קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • מדרגות מונגשות כולל מאחזי יד, פסי אזהרה בכל שלח מדרגה ומשטח אזהרה לפני מהלך מדרגות.
  • מעלית קיימת מעלית נגישה – סמוך לכניסה למרכז הקהילתי מול המדרגות.
  • דלת כניסה למרכז כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים קיים תאי שירותים נגישים בקומה 2. קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק שירות קיים נגיש, במידת הצורך יגשו עובדי המרכז לאזור נגיש לטובת שירות אישי. מוצבת לולאת השראה עבור אנשים המתקשים בשמיעה בעמדת המזכירות.
  • ריהוט קיים ריהוט נגיש, במבואת הקבלה ובחדרי ההדרכה (10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש קיים.
  • טלפון 03-9245929
  • נייד 054-2810556
  • כתובת ראשון לציון 12 פ"ת
  • מנהל/ת שמעון קביליו
 
  • חניה נגישה בסמוך למרכז קיימת חנייה נגישה עבור רכב רגיל ורכב גבוה.
  • דרך נגישה קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • מדרגות אין.
  • מעלית אין.
  • דלת כניסה למרכז כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים קיים תאי שירותים נגישים בקומה 2. קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק שירות אין. במידת הצורך יגשו עובדי המרכז לאזור נגיש לטובת שירות אישי.
  • ריהוט קיים ריהוט נגיש, במבואת הקבלה ובחדרי ההדרכה ובאולם הראשי (10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש קיים.

פניות בנושא נגישות

כל שאלה בנושא ניתן לפנות לרכז הנגישות של מרכזים קהילתיים פ"ת (מקפ"ת), מר יוסף זיגדון

תוכלו ללחוץ על כל אחד מהקישורים ותופנו מיד

משוב על מרכזים תורניים פתח תקווה

כאן תוכלו לקרוא או לחילופין להוסיף משוב על מרכזים תורניים פתח תקווה, ולאחר אישור הדברים אנחנו נפרסם את תגובתכם לציבור הרחב.

מה אומרים עלינו?